فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت موجب مرگ در دم راکب ۲۰ ساله شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 20 April 2021
 
واژگونی موتورسیکلت مرگ جوان گرمساری را رقم زد

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ غلامحسین عرب  ابرازداشت: با دریافت خبر وقوع سانحه رانندگی ماموران پاسگاه انتظامی کردوان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در سانحه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در ابتدای روستای محمد آباد شهرستان گرمسار موتورسوار ۲۰ ساله بر اثر شدت برخورد و عدم استفاده از کلاه ایمنی در دم جان باخت.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ناتوانی موتورسوار در کنترل موتورسیکلت را علت بروز این واژگونی اعلام و به موتورسیکلت سواران توصیه کرد: موتورسواران ضمن رعایت سرعت مطمئنه، برای کاهش صدمات از کلاه ایمنی استفاده کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در خبر دیگری اعلام کرد: یک معتاد سابقه دار که خود را مهمان در مجتمع های آپارتمانی معرفی می‌کرد و دست به سرقت لوازم از پشت بام‌ها می‌زد، دستگیر شد.
عرب اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی و اعلام شکایت برخی از شهروندان گرمساری مبنی بر سرقت دینام‌کولر و آهن آلات از پشت بام خانه‌ها، پس از تشکیل پرونده اقدامات قانونی پلیس در این زمینه آغاز شد.
وی به تحقیقات محلی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد فردی سابقه‌دار با عنوان میهمان اهالی ساختمان وارد آپارتمان می‌شد و اقدام به سرقت می کرد.
عرب تصریح کرد: پس از عملیات شناسایی، سارق ۳۵ ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: مجرم در مقابل ادله محکم پلیس لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت دینام، پمپ کولر، آهن آلات و ظروف مسی از واحدهای آپارتمانی در شهرستان گرمسار اعتراف کرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه‌های آن را عامل ارتکاب این سرقت ها عنوان کرد و گفت: همدست این متهم که در فروش اموال مسروقه به ضایعاتی‌ها دست داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار