نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر نقش مهم و تاثیرگذار معتمدین و ریش‌سفیدان برای پیشگیری از اختلافات و درگیری‌ها و به سرانجام رساندن مسائل در مناطق مختلف استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 20 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه  و بویراحمد ، آیت‌الله سیدنصیر حسینی ظهر امروز در همایش محدود تجلیل از تلاشگران عرصه صلح و سازش «سفیران صلح» که به همت معاونت شوراهای حل اختلاف دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه جامعه امروز ما به گونه‌ای است که دچار عصبانیت از نظر روحی و روانی و عصبیت است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی «حرف آخر» به معنای دعوا و درگیری نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: «حرف آخر» در جامعه اسلامی باید در برابر ظلم و ستم دشمنان جنگی و کافران مطرح باشد و نباید در برابر برادر دینی و همسایه این کلمه مطرح شود.
آیت‌الله حسینی بر نقش مهم و تاثیرگذار معتمدین و ریش سفیدان برای پیشگیری از اختلافات و درگیری ها و به سرانجام رساندن مسائل در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: قبل از درگیری و قتل باید چاره اندیشه کرد، ضمن اینکه می‌توان از ظرفیت جوانان و سپردن مسؤولیت به آنها استقبال کرد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از تلاش‌های سفیران صلح و دوستی، خطاب به برخی از آنها در این نشست، گفت: شما در مسیری مقدس و مورد توجه خداوند و اولیای الهی گام برمی‌دارید.
وی خاطرنشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان جهت پیشگیری از وقوع جرم همکاری لازم را داشته باشند و با برگزاری نشست‌هایی با گروه‌ها، طوایف مختلف و همچنین جوانان، در راستای جلوگیری از برخی مسائل که به امنیت و ثبات منطقه و استان لطمه وارد می‌کند، همت کنند.
آیت‌الله حسینی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت قتل‌هایی که در برخی از مناطق استان اتفاق می افتد، اظهار کرد: باید با هم فکری در زمینه مواردی که با جسارت اقدام به قتل مردم می کنند چاره اندیشی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید فرهنگ استفاده از نگهداری اسلحه و موارد استفاده از آن را با تدبیر برای مردم بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار