معاون امور اقتصاد و دارایی اداره کل امور اقتصادی و داریی استان کرمانشاه سجامی شدن را شرط شرکت در انتخابات سرمایه‌گذاری سهام عدالت دانست و گفت: حدود ۶۸۰ هزار نفر سهامدار غیرمستقیم در استان کرمانشاه شرایط شرکت در انتخابات هیأت مدیره را دارند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، فرید خلیلی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص انتخابات هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، اظهار داشت: انتخابات هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه تا نیمه اول خردادماه به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۶۸۰ هزار نفر سهامدار غیرمستقیم در استان کرمانشاه شرایط شرکت در انتخابات هیأت مدیره را دارند، این سهامداران برای اینکه بتوانند در مدیریت سهام خود با انتخاب هیأت مدیره کاردان و توانمند سهیم باشند لازم است حتما هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سجام، کد سجامی را بگیرند.

معاون امور اقتصاد و دارایی اداره کل امور اقتصادی و داریی استان کرمانشاه در خصوص سهام عدالت متوفیان، تصریح کرد: سهام عدالت متوفیان به وارث سهامدار می‌رسد در بازده زمانی ۱۰ ساله که پرونده سهام عدالت طول کشیده حدود ۳ میلیون سهامدار در کشور متوفی داریم که بیش از ۴۰ هزار نفر از این متوفیان مربوط به استان کرمانشاه است.

وی با تشریح مراحل انتقال سهام متوفی به وراث، ادامه داد: وراث ابتدا به سامانه سهام عدالت رجوع کنند و با درج کد ملی متوفی مطمئن شوند که متوفی سهامدار است.

خلیلی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد با مراجعه به دفاتر قضایی گواهی حصد وراثت را اخد و بعد از دریافت مجددا به سامانه سپرده‌ گذاری مرکزی که مربوط به سازمان بورس است مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: یک نفر از واراث به عنوان نماینده به دفاتر پیشخوان مراجعه تا گواهی حصر وراثت، گواهی فوت، اصل شناسنامه و کارت ملی متوفی در قسمت خدمات انتقال سهام بارگذاری کنند و در آن‌جا یک فرم تقسیم سهام در اختیار نماینده وراث قرار می‌گیرد و پس از تکمیل این فرم دفاتر پیشخوان آن را به سازمان بورس و دفتر سپرده‌گذاری مرکزی منتقل و فرایند انتقال سهام به وراث قانونی انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار