یوسف حاصلی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با واحد‌هایی که نسبت به هشدار‌های ستاد کرونا بی تفاوت و تعطیلی‌ها را نادیده می‌گیرند برخورد و پلمب می شوند.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 20 April 2021

واحد‌های متخلف پلمپ می‌شوند

یوسف حاصلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با اعلام تعطیلی‌های ده روزه گروه‌های شغلی سطح ۲، ۳ و ۴ در شهرستان اسلام آباد غرب نظارت و بازرسی گشت‌های ویژه در سطح بازار افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا با واحد‌های متخلف برخورد و برخی نیز پلمپ می‌شوند، اما تعدادی از این واحد‌ها تذکرات را نادیده و مجددا فعالیت‌های خود را از سر گرفته اند که این کار خلاف قوانین است.

رئیس اداره صمت اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نظارت بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی از جمله زولبیا و بامیه و سایر مایحتاج همشهریان تشدید یافته و قیمت مصوب هر کدام از این اقلام اعلام شده است.

وی بیان کرد: آن چه که سبب کمیاب شدن اقلامی مانند روغن در سطح بازار می‌شود کمبود عرضه این مواد نیست بلکه این موضوع به فرهنگ غلط ما باز می‌گردد که مردم افزون بر نیاز خود چنین اقلامی را خریداری می‌کنیم.

حاصلی در پایان تاکید کرد: واحد‌های عرضه مرغ که دارای جواز کسب اند نیز تحت نظارت ما هستند، اما به برخی واحد‌هایی که مرغ زنده را در سطح بازار به فروش می‌رسانند نمی‌توان نظارتی داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار