فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از شناسایی یک مورد تخلف در سرای صندوق‌سازهای بازار تاریخی اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 19 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمد خسروی با اشاره به تشدید نظارت‌های یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بر بازار تاریخی اراک با توجه به تعطیلی این مجموعه، افزود: با توجه به تعطیلی بازار تاریخی شهر اراک به دلیل تشدید بیماری کرونا، احتمال بروز تخلف و تعمیرات غیرمجاز در بازار وجود داشت که در بر همین اساس نظارت‌ها و گشت‌زنی در این مجموعه افزایش یافت.
فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: براساس نظارت‌ها و گشت‌زنی ماموران یگان حفاظت اداره کل، یک مورد تخلف در سرای صندوق‌سازها شناسایی شد به طوری که یکی از کسبه اقدام به نماسازی و تعمیرات کرده بود.
او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد، مالک بدون مجوز تعمیرات و هیچگونه هماهنگی در این رابطه با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام به تعمیرات کرده بود که با شناسایی این تخلف، کار متوقف و برای طی مراحل قانونی و رفع تخلف به اداره کل معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار