بانوی قایقران پارالمپیکی ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و همه چیز خوب پیش می رود تا بتوانم در رقابت های پارالمپیک مدال آوری کنم.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،شهلا بهروزی راد  به تشریح آخرین وضعیت تمریناتش برای حضور در پارالمپیک توکیو پرداخت و گفت: تمرینات زمستانی خوبی را با قایق جدیدم پشت سر گذاشتم و از نظر استقامت و قدرت بدنی شرایط ایده آلی دارم.

وی تصریح کرد: از چهارم فروردین هم تمرینات سرعت را شروع کردم، اما هنوز بصورت رسمی وارد فاز رکوردگیری نشده ام و احتمالا با نظر سرمربی تیم از اواخر هفته رکوردگیری هایم شروع می شود.

بانوی ملی پوش پاراکانوی ایران افزود: مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده ام و خوشبختانه مشکلی هم نداشته ام، مرحله دوم را هم قرار است در دهه اول اردیبهشت دریافت کنم و اکنون هم از نظر جسمی و فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارم.

وی به در پیش بودن کاپ جهانی مجارستان هم اشاره کرد و گفت: دومین و آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک قرار است از 18 اردیبهشت در کشور مجارستان برگزار شود که علاوه بر من، دو نفر از ملی پوشان آقا هم که در دوره قبل موفق به کسب سهمیه نشده بودند به این مسابقات اعزام می شوند و تا 27 اردیبهشت در آنجا خواهیم بود.

بهروزی راد که شهریور سال 1398 در رقابت های جهانی مجارستان موفق به کسب سهیمه پارالمپیک شده، درخصوص اعزامش به رقابت های جهانی مجارستان هم گفت: حضورم در این رقابت ها یک محک بسیار خوب خواهد بود که می توانم رقبایم که مهمترین آنها انگلیسی و ازبکستانی هستند را آنالیز کنم.

وی با بیان اینکه طی دوسال گذشته برای رسیدن به هدفش که کسب مدال در رقابت های پارالمپیک بوده سختی های زیادی را متحمل شده، عنوان کرد: دراین مدت، زمان زیادی را از خانواده دور بودم، برای همین باید با کسب مدال در پارالمپیک زحماتشان را جبران و دلشان را شاد کنم.

بانوی افزود: رویای رسیدن به مدال پارالمپیک را دارم و همه تلاشم را بکار گرفته ام تا در سال 1400 این رویا را به رنگ واقعیت درآورم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار