فرماندار دنا گفت: در حوزه گردشگری مجموعه مدیران استانی و شهرستانی پای کار بوده‌اند اما خود وزارتخانه عملا کار خاصی به خصوص برای روستای هدف گردشگری کریک با آن همه خرابی ناشی از زلزله انجام نداد.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 19 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، عبدالحمید پناهی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به دلیل گردشگرپذیر بودن و حضور گسترده گردشگران و مسافران در طول سال در شهر سی‌سخت از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برای توجه به این شهر توقع بیشتری داشتیم.

فرماندار دنا گفت: مگر چند شهر گردشگری مثل سی سخت در جنوب ایران داریم؟ چند روستای دارای بافت با ارزش در جنوب ایران مانند روستای کریک یا همان ماسوله جنوب داریم؟.


کریک ماسوله جنوب ایران

چند روستای هدف صنایع دستی مثل دهستان سادات محمودی وجود دارد؟ با همه این داشته‌ها شهرستان دنا نیاز به حضور معاونین یا مدیران وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به این خطه در این روزهای سخت بعد از زلزله و پی‌گیری مشکلات دارد.

پناهی اظهار داشت: در حوزه گردشگری مجموعه مدیران استانی و شهرستانی پای کار بوده‌اند اما خود وزارتخانه عملا کار خاصی به خصوص برای روستای هدف گردشگری کریک با آن همه خرابی ناشی از زلزله انجام نداد و روند پیگیری بلاتکلیف مانده است.فرماندار دنا گفت: با وقوع زلزله در شهرستان توریستی دنا به مرکزیت سی‌سخت خسارت زیادی به زیر ساخت‌های گردشگری دولتی و خصوصی زده که در واقع دست مالکان از منبع درآمد خالی شده است.

فرماندار دنا تصریح کرد: انتظار بیشتر از وزارت متبوع با توجه به اهمیت بافت  روستای کریک داریم که متاسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار