دبیر استانی ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه گفت: حلقه‌های میانی تخصصی تصمیم‌ساز با حضور اساتید پژوهشگران، مدیران و کارکنان دولت و نخبگان جوان علمی، فرهنگی، هنری، دانشجویان، بازنشستگان، شرکت‌ها، موسسات و سایر اقشار مردم تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رضا فرخ‌شاهی»، اظهار داشت: نمودار سازمانی، بیانیه چشم انداز و ماموریت و راهبردهای ستاد مردمی گام دوم انقلاب در دستیابی به تمدن نوین اسلامی تبیین شده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در آستانه تحول در قرن جدید قرار گرفته، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله) گفت: تنها راه پیشرفت کشور؛ تشکیل حلقه های میانی است.

وی هدف از این اقدام علمی، فرهنگی و سیاسی را دستیابی به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای امام عصر (عج) در استان کرمانشاه بیان کرد که به عنوان دومین اقدام پس از آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی گام دوم انقلاب رقم خورده است.

وی عنوان کرد: حلقه های میانی تخصصی ماموریت هایی شامل تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مسایل کلیدی پیش روی استان کرمانشاه، شناخت حوزه مطالعاتی مرتبط با کمیسیون های تخصصی، انجام مطالعات میان رشته ای، کنترل عملیاتی سازمان ها، کمک به شناسایی مدیران متخصص، متعهد و با تجربه و سیاست گذاری‌ و برنامه ریزی دولت جوان است.

فرخشاهی با دعوت از همه مردم شریف استان کرمانشاه برای شرکت در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، که در راستای مسولیت پذیری اجتماعی انجام می شود، بیان کرد: مردم با تمدن کرمانشاه در انتخابات پیش روی باید از کاندیداهایی حمایت کنند که تازه نفس باشند و همسو با بیانیه گام دوم انقلاب، دارای ظرفیت استفاده از نخبگان جوان مدیر مومن باشند و با نگاه بلندمدت نسبت به آینده وارد عرصه رقابت شده باشند.

فرخشاهی افزود: در راستای شایسته گزینی و انتصاب مدیران باتجربه سایت دولت جوان در سطح ملی طراحی شده که افراد توانمند جهت تصدی پستهای مدیریتی می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند.

این استاد دانشگاه افزود: افراد پس از ثبت نام می‌توانند با گذراندن آزمون های شایستگی و ارائه برنامه در جمع حلقه های میانی تخصصی تصمیم ساز به‌عنوان مدیران پیشنهادی از سوی مردم ، به معاونت سرمایه انسانی رئیس جمهور و رسانه معرفی شوند.

فرخشاهی ادامه داد: علاقمندان برای حمایت از شایسته گزینی گام دوم انقلاب در انتخاب نخبگان جوان مدیر متعهد (نجم) می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی دایر شده بپیوندند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار