جلیل رحیمی صدر در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: این سازمان با همکاری سایر دستگاه‌ها از کسب و کار‌های نو آورانه حوزه بازنشستگی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 15 April 2021

جلیل رحیمی صدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در استان‌ها در زمینه حمایت از کسب و کار‌های نوآورانه حوزه بازنشستگی به صورت مستقل و مجزا اقدام خاصی انجام نمی‌دهد، اما با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: یکی از این موارد حمایت صندوق بازنشستگی از پایان نامه‌های دانشجویی کاربردی متناسب با اهداف و نیاز‌های این صندوق، در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با پرداخت وام‌هایی می‌باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه صندوق بازنشستگی با صندوق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه‌ای را منعقد کرده که بر اساس آن اگر بازنشستگان و یا حتی اعضای خانواده آنان در جهت ایجاد کسب و کار‌های نوپا اقدام کنند از جانب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدایت خواهند شد و تسهیلات ارزان قیمتی نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد کرده ایم، بازنشستگانی که به دنبال کسب و کار جدید هستند، خود و اعضای خانواده شان می‌توانند به صورت رایگان از آموزش‌ها و مهارت‌های این سازمان استفاده کنند.

وی بیان کرد: قطعا برای هر کسب و کاری مهارتی نیاز است خصوصا کسب و کار‌هایی که جنبه کار آفرینی، استارت آپی و نو آورانه داشته باشند که باید از این جهت حمایت شوند.

رحیمی صدر در پایان تاکید کرد: اگر بازنشستگان ما از این بستر‌ها بهره گیرند قطعا می‌توانند با استفاده از این مهارت‌ها و تشکیل تعاونی از تسهیلات اعطایی برخوردار شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار