مرادعلی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: بیش از یک ماه است که با توجه به بحران پیش آمده از بیماری کرونا مرز های قصرشیرین بر روی مسافران بسته است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 14 April 2021


مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با اوج مجدد بیماری کرونا وضعیت شهرستان قصرشیرین به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود جهت کنترل وضعیت و پیشگیری از گسترش بیشتر این بیماری تمام گروه های شغلی به غیر از مشاغل گروه ۱ اجازه فعالیت ندارند و تعطیل می باشند.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: ورودی و خروجی شهرستان توسط نیرو های انتظامی کنترل می شود و خودرو های با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهرستان را ندارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: حدود یک ماه است که مرز های خسروی و پرویز خان در شهرستان قصرشیرین بر روی مسافران بسته است و این شرایط تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت گردشگری قصرشیرین و مسافر پذیر بودن آن، در ایام نوروز شاهد حضور مسافران زیادی در شهرستان بودیم که همین موضوع زمینه ساز تجمعات گسترده و گسترش ویروس کرونا و در نتیجه تغییر وضعیت ما از آبی به قرمز شد.

تاتار در پایان مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سهل انگاری ها فراخواند و گفت: هم اکنون تعداد موارد بستری در شهرستان ما ۳ نفر و تعداد فوتی ها ۱ نفر می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار