سرپرست اداره مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی قم گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی به منظور مشارکت مردمی برای تامین حداقلی نیازها و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان بهزیستی این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 14 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید صادق میرئی در این زمینه افزود: هدف از اجرای این پویش را پرداخت کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تهیه اقلام و بسته‌های بهداشتی و معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای نوعروسان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۳۵هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و موردی بهزیستی قم هستند و مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا معیشت و زندگی این قشر را با مشکلات متعددی روبرو کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجازه مراجع تقلید، مومنان می توانند علاوه بر کمک به معیشت مددجویان نسبت به پرداخت کفاره های خود اعم از عمد و غیرعمد و نذورات و خیرات اقدام نمایند.

میرئی ادامه داد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی هستند و شماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ برای هماهنگی و همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ و شماره حساب ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ برای پرداخت وجوه نقدی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از مساعدت‌های همیشگی بیوت مراجع عظام تقلید، تولیت های حرم مطهر و مسجد جمکران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه، صاحبان صنوف و صنایع و عموم خیران و مردم سخاوتمند استان تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار