سخنگوی کارگروه مشترک شورای ائتلاف و وحدت در شیراز با اشاره به اینکه درهای مذاکره همچنان باز است، اذعان داشت: بعضی از گروه های دیگر نیز ممکن است وارد شورای وحدت نشده باشند که ما آماده مذاکره با آنها هستیم و راه های مذاکره از طرف ما درصورتی که انتظارات آنها معقول باشد، بسته نیست.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 13 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: مجید فروردین اظهار داشت: خواستگاه هر دو گروه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت یکی و همگرایی جریان انقلابی است.

وی ادامه داد: اختلافاتی در مرکز میان دو گروه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت وجود داشته که این اختلافات در شیراز محرز نبوده، بر همین اساس دو طرف تصمیم گرفتند برای انتخابات شوراها به عنوان اولین قدم کارگروهی مشترک تشکیل دهند.

سخنگوی کارگروه مشترک شورای ائتلاف و وحدت در شیراز تصریح کرد: با صحبت ها و رایزنی های مسئولین شورای ائتلاف و وحدت، کارگروه مشترکی با حضور ۲۵ نفر تشکیل شده که بتوانیم در نهایت یک لیست واحد مورد تایید هر دو شورا را به جامعه ارائه دهیم.

وی درخصوص ارسال و بررسی روزمه داوطلبان متقاضی حضور در لیست شورای ائتلاف و وحدت عنوان کرد: درپی اطلاعیه ای که مبنی بر ارسال روزمه کاندیداهای متقاضی حضور در لیست صادر کرده بودیم، تا روز جمعه بالغ بر ۱۲۰ رزومه برای ما ارسال شده که در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و افرادی که صلاحیت لازم را دارند برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

به گفته فروردین به علت وحدت این دو گروه تا زمانیکه رزومه های افراد درحال بررسی اسا، سایر کاندیداها نیز می توانند روزمه خود را برای کارگروه مشترک ارسال نمایند.

وی پیرامون نفرات لیست مشترکی که به مردم برای انتخابات شورای شهر شیراز ارائه خواهد شد، گفت: بنابر بیانیه گام دوم انقلاب و نظرات هر دو گروه، جوانگرایی در ارائه لیست همراه با بهره‌گیری از بانوان را در دستور کار خواهیم داشت.

این فعال سیاسی پیرامون مذاکره با گروه های مختلف سیاسی بیان کرد: شورای ائتلاف یک کار ائتلافی است لذا با بسیاری از گروه های دیگر نیز وارد گفت وگو شدیم. درپی تشکیل کارگروه مشترک برخی از این گروه ها در چارچوب شورای وحدت قرار گرفته که طبق توافق انجام شده آنان به کارگروه مشترک و شورای وحدت پای بند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه درهای مذاکره همچنان باز است، اذعان داشت: بعضی از گروه های دیگر نیز ممکن است وارد شورای وحدت نشده باشند که ما آماده مذاکره با آنها هستیم و راه های مذاکره از طرف ما درصورتی که انتظارات آنها معقول باشد، بسته نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار