رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه معتقد است، امسال افزایش قیمت مسکن در کرمانشاه حدود پنج تا ۱۰ درصد خواهد بود و جهش قیمت شدید را در سال ۱۴۰۰ تجربه نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بابک مرادی ، با پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن امسال، گفت: اگرچه در دو سال گذشته شیب تند افزایش قیمت مسکن را داشتیم، اما بعید است این روند امسال تکرار شود.

وی نهایت افزایش قیمتی که ممکن است امسال در بازار مسکن کرمانشاه رخ دهد را حدود پنج تا ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: این افزایش نیز عمدتا مربوط به مناطق پرتقاضای شهر مانند ۲۲ بهمن، فرهنگیان، کارمندان، کسری و... خواهد بود.

مرادی اظهار کرد: فکر می کنم امسال در بخش خرید و فروش مسکن هیجانات و رونق دو سال گذشته را نداریم و بازار روندی عادی و متعادل خواهد داشت.

مرادی درباره وضعیت اجاره بها طی امسال نیز خاطرنشان کرد: اگر مصوبه افزایش قیمت‌ها به درستی اجرا شود - بر اساس این مصوبه حداکثر افزایش قیمت اجاره بها برای تهران 25 درصد، برای کلانشهرها 20 درصد و برای شهرهای کوچک 15 درصد در نظر گرفته شده است- در کرمانشاه ۲۰ درصد نسبت به قراردادهای سال قبل افزایش قیمت خواهیم داشت، البته در صورتی که مالکین تمکین کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار