از حدود سه سال پیش بحث هایی برای احداث یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک مطرح شد و سرانجام با پیگیری‌های مستمر رئیس هیات دو سال پیش از سوی استاندار کرمانشاه حدود دومیلیارد تومان برای احداث این پروژه اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،پس از اختصاص این اعتبار قرار بر این شد تا پروژه در مساحت پنج هزار متر مربع برای رشته های درگ، ریس، کارتینگ و اسلالوم در دهکده المپیک سریعا اجرایی شود، اما با وجود گذشت دوسال از اختصاص این اعتبار، این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده هنوز وارد فاز اجرایی نشده و تنها روی کاغذ مانده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه که آخرین بار اواخر تابستان سال گذشته قول اجرایی شدن این پروژه را تا اواخر سال داده بود، در گفت وگو با ایسنا در خصوص چرایی تاخیر در اجرای پروژه پیست چندجانبه موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: این پروژه قرار بود پس از دو سال پیگیری تابستان به مزایده برود و کلنگ زنی شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

محمدجواد کرانی اضافه کرد: مسئولین ورزش استان قول اختصاص دو میلیارد تومان برای اجرایی شدن این پروژه را داده اند که امیدواریم برای امسال این امر محقق شود.

وی با تاکید بر با اهمیت بودن این پروژه گفت: باتوجه به اینکه این پیست برای رشته های درگ، ریس، کارتینگ و اسلالوم احداث می شود، می تواند نقش مهمی در تخلیه انرژی جوانان علاقمند به این رشته‌ها داشته باشد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: درحال حاضر ورزشکاران این رشته تمرینات خود را در پارکینگ مجموعه ورزشی 15 خرداد انجام می دهند که فضای استانداردی نیست.

وی از نبود یک پیست چند جانبه در کرمانشاه به عنوان یک نقطه ضعف برای رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی یاد کرد و گفت: باتوجه به تعداد بالای علاقمندان به این رشته با احداث این پیست هرماه می توانیم یک مسابقه خوب برگزار کنیم و میزبانی رقابت های مختلف کشوری را هم بگیریم.

کرانی در بخش دیگری از این گفت و گو درخصوص تاخیر به وجود آمده در افتتاح آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه هم گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا نتوانیم این آکادمی را سریعتر راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم با بهبود وضعیت کشور بلحاظ شیوع بیماری کرونا این آکادمی را راه اندازی کنیم و از ظرفیت حدود 50 مربی رشته های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی استان برای آموزش به علاقمندان این رشته ها استفاده کنیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی کرمانشاه در پایان از برنامه ریزی برای گرفتن میزبانی مسابقات کشوری موتورکراس در کرمانشاه خبرداد و گفت: درحال حاضر کار بازسازی این پیست را در دستورکار قرارداده ایم و می خواهیم امسال میزبانی مسابقات کشوری آن را بگیریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار