مجید محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کرونا و آموزش‌های مجازی، ظرفیت پذیرش دانشجویان در این دانشگاه تا ۴ برابر را افزایش دادیم.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 13 April 2021

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ظرفیت‌های قبولی دانشگاه فرهنگیان برابر با تعداد افراد خروجی است، در سال ۹۸ صد نفر ظرفیت داشتیم، اما با توسعه‌ی امکانات ظرفیت صد نفر را به ۵۱۲ نفر رساندیم.

وی افزود: در حال حاضر اگر ۲٠٠ نفر از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شوند به جای آن‌ها ظرفیت پذیرش داریم اگر چه در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی و آموزش مجازی چهار برابرِ ظرفیت دانشجو پذیرفته ایم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پیش از عید ١۴٠٠، ۴۳۳ نفر جذب کردیم و در حال حاضر ۹۷٠ نفر دیگر در راه است. با توجه به این که دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاهی است که در کنار دانشگاه شهید رجایی فعالیت دارد، انتطار توجه و کمک‌های ویژه از سوی مسئولین را داریم.

محمدی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای ۹٠ واحد در سراسر کشور است، تاکید کرد: انتظار می‌رود با کمک مسئولین مشکل کمبود معلم حل شود و دانشگاه فرهنگیان بتواند تعداد نیروی بیشتری جذب کند در این راستا از تمامی دستگاه‌ها تقاضای کمک داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار