مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: تنها دارنده مجوز اتوبوس آمبولانس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این منطقه استقرار پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 10 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق با اشاره به استقرار تنها دارنده مجوز اتوبوس آمبولانس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این منطقه گفت: این شرکت سالیانه ظرفیت تولید یک هزار اتاقک آمبولانس را دارد که قسمت عمده‌ای از نیاز کشور را در این بخش تامین می‌کند.
او افزود: این شرکت بزرگ‌ترین قرارداد با وزارتخانه‌های بهداشت، دفاع و سازمان هلال احمر برای فعالیت در این بخش را دارد که علاوه بر تولید قابلیت طراحی و پیاده سازی این اتاقک‌ها را نیز دارند.
ثناگو با بیان این که این واحد تولیدی تنها تولید کننده تجهیزات اورژانس نظیر برانکارد، کیت‌های امداد و نجات و ساکشن‌های آمبولانسی است، گفت: این شرکت تنها دارنده مجوز تولید اتوبوس آمبولانس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر است.

او با بیان این که اقداماتی با هدف توسعه فعالیت‌های چنین واحد‌های تولیدی و صنعتی در منطقه در حال انجام است، افزود: این شرکت توانایی تولید هر گونه کاربری سیار در حوزه پزشکی را دارد که مجموعه فعالیت‌های انجام شده در این شرکت موجب شده است تا در بخش‌هایی از جمله تولید اتاقک آمبولانس در حال رسیدن به خودکفایی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار