مدیرکل هواشناسی البرز گفت: هوای امروز البرز کمی‌ابری تا نیمه‌ابری، همراه با غبار محلی، افزایش آلاینده‌ها بوده و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 07 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حکایت از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد که به موجب آن در بعضی ساعات افزایش ابر، غبار محلی مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه هوای امروز البرز کمی‌ابری تا نیمه‌ابری، همراه با غبار محلی، افزایش آلاینده‌ها بوده و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی‌ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی است و هوا نیز در بعضی ساعات برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار