معاون سیاسی استانداری البرز گفت: محدودیت های وضعیت نارنجی در البرز اعمال می شود و کارمندان با ۵۰ درصد ظرفیت در ادارات حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 03 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» نورمحمد فردی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به  آخرین اعلام ستاد کرونای کشور در خصوص وضعیت کرونایی البرز، اظهار کرد: پنج شهرستان استان البرز در وضعیت نارنجی قرار دارند  که محدودیت هایی دارد. بر این اساس در شهرستانهای دارای وضعیت نارنجی،  ۵۰ درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور دارند  و در ادارات ضروری، کارمندان با دو سوم ظرفیت موجود  حضور خواهند داشت. منع تردد وسایط نقلیه نیز به قوت خود باقیست‌.

وی افزود: در حال حاضر تعداد فوتی ها و بستریهای کرونایی البرز نسبت به یک ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. تعداد بستری ها از حدود  ۳۰۰ نفر   به بیش از ۵۰۰ نفر و تعداد فوتی ها از ۲ تا ۳ نفر  به ۹ نفر رسیده که نشان از وضعیت نارنجی  استان دارد.

این مقام مسؤول  با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان مورد توجه است؛ خاطر نشان کرد: همه مردم باید در خصوص  برای رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم گسترش شیوع ویروس کرونا را در استان مدیریت کنیم. ضمن اینکه موارد لازم به  همه دستگاه های استان ابلاغ شده و هماهنگی لازم برای کنترل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است. 

وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم  و مسافرت های ایام عید را  موجب افزایش شیوع ویروس کرونا دانست و گفت:  متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم از  ۸۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته  و علیرغم هشدارها،  مسافرت های ایام عید موجب افزایش شیوع کرونا شده است.

فردی با اشاره به اینکه کنترل شیوع کرونا به همکاری مردم بستگی دارد؛ یادآور شد: با توجه به اینکه جامعه هدف مردم هستند، شهروندان محترم باید در خصوص رعایت موارد بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند تا ویروس شیوع پیدا نکند.

برچسب ها: کرونا ، ادارات ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار