معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت مزارع گندم، کلزا و چغندر قند در استان خوزستان بسیار خوب است.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 01 April 2021

جواد وفابخش در حاشیه بازدید از مزارع شهرستان های دزفول و شوش اظهار داشت: به رغم این که در سال جاری بارندگی در کشور و به ویژه جنوب کشور دچار نقصان بود اما تولیدات کشاورزی تا این مرحله با کمترین میزان خسارت انجام شده است.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های کشاورزان بیان کرد: امیدوارم تولید خوبی را در روزها و ماه‌های آینده از این استان برداشت کنیم.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت محصولات کشاورزی تصریح کرد: امسال شورای سیاست‌گذاری و قیمت گذاری اقدامات خوبی را با هماهنگی دولت انجام داد که برخی از آنها در حال تکمیل است که امیدواریم این اقدامات تاثیر خوبی بر قیمت پذاری محصولات داشته باشد.

وی با اشاره به قیمت گندم و محصولات رقیب گندم به عنوان نهاده دامی تصریح کرد: امیدواریم در چند روز آینده دولت تصمیمی را اتخاذ کند تا تعادل میان قیمت گندم، جو، ذرت و سایر نهاده‌های دامی برقرار شود و بتوانیم گندم را در سیلو ها به منظور تامین نان کشور و خودکفایی کشور ذخیره کنیم.

به گزارش ایرنا جواد وفابخش، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، روز پنجشنبه به منظور بررسی وضعیت تولیدات زراعی خوزستان به این استان سفر کرد وی در این سفر به مزارع واقع در شهرستان‌های دزفول و شوش رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار