شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه ای اعلام کرد که «یوم‌الله دوازدهم فروردین» نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و مهر تائید مردم برای تثبیت انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 31 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در آستانه یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی آورده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین روز ماندگار جمهوری اسلامی، روز آغاز حکومت مستضعفین و رسمیت یافتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصۀ بین المللی است که بر ۲ پایۀ مهم و بنیادین جمهوریت و اسلامیت استوار و با درایت امام راحل عظیم‌الشأن و تبعیت و همراهی و همدلی عمومی مردم سلحشور و فهیم ایران به جهان و عرصۀ سیاست عرضه شد.  

اکنون پس از گذشت ۴۲ سال ایستادگی بر آرمان ها، اهداف و دستاوردهای سترگ و عظیم انقلاب اسلامی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی (ص) است به الگویی اثر بخش برای سایر ملت های آزاده و آزادیخواه در سطح جهان اسلام بدل شده است.      

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تبریک میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، در سالی که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، رفع مانع زدایی ها» نامگذاری شده،  از ملت بزرگ و با بصیرت استان البرز و مسئولین و دست اندرکاران دلسوز استان البرز می خواهد با توجه به وضعیت موجود و تلاش های کور بیگانگان علیه این نظام الهی و دوری از اختلاف و تفرقه و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی در میدان عمل و تمرکز بر روی تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و اتکا به توان جوانان برومند استان و مدیریت هوشمندانه در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی  در جهت نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا گام برداشته و بر یأس دشمنان بیافزایند.

۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رای اکثریت قاطع مردم با ۹۸.۲ درصد، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.
در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار