دو شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 31 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرماندار نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است و کلیه دستگاه ها موظف هستند شرایط وضعیت نارنجی در شهرستان اعمال کنند.

قاسمی بر ضرورت تقویت تیم های بازرسی و حضور میدانی مسئولان در مراکز زیر مجموعه و اعمال دقیق محدودیت و ارائه گزارش روزانه به ستاد کرونا شهرستان تاکید کرد.

فرماندار نظرآباد افزود: محدودیت های کرونایی شامل تعطیلی اصناف گروه ۳و۴، تعطیلی مراکز عمومی پارک ها و آرامستان ها، استخرها و باشگاه های ورزشی پر برخورد، کلیه مراسم عبادی و کلیه تجمعات سیاسی-فرهنگی و... از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

مهرور، فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نارنجی شدن این شهرستان گفت: از همشهریان عزیز می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان از تردد بی مورد در سطح شهر دوری و دید و بازدید‌ها را تعطیل کنند تا هرچه زودتر این شرایط را پشت سر بگذاریم و به وضعیت گذشته برگردیم.

مهرور با بیان این که کلیه اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مکلف به اجرایی کردن دستور العمل‌ها در خصوص وضعیت نارنجی هستند تاکید کرد تا اقدامات لازم به قید فوریت توسط این ستاد در سطح شهرستان انجام شود.

او گفت: تردد‌ها از طریق دوربین‌های نظارتی و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر ثبت و رصد می‌شود خواستار همکاری مردم برای کنترل این بیماری شد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: ورود مهمانان نوروزی به شهرستان در چند روز گذشته، حضور اهالی ساکن در دیگر نقاط کشور و بی‌توجهی به شیوه نامه های بهداشتی در مهمانی‌ها باعث افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ شده است.

او گفت: شهروندان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌ها را کاملا رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار