رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه‌ای در روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 31 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» پیمان بضاعتی پور با اشاره به اعمال محدودیت‌های ویژه در روز طبیعت در پارک‌های کرج اظهار کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر این ویروس و حفظ سلامت شهروندان تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج تعطیل است.

وی ادامه داد: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا  ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  تصریح کرد: همچنین کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر کرج متوقف شده و انتظار می‌رود شهروندان از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور غیر ضرور در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار