اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در دوم فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 23 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار و اطلاعات مهم انتظامی استان روز دوشنبه مورخ 02/01/99 به شرح زیر می  باشد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در ذوم فروردین بشرح زیر است:

آزاد سازی 4470 متر مربع از اراضی ملی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 2 فقره زمین خواری و آزاد سازی اراضی ملی به ارزش 60 میلیارد ریال در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمين خواري در یکی از روستاهاي بخش کليجانرستاق شهرستان ساري، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و هماهنگي قضائی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبيعي به محل مورد نظر اعزام شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد : با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، متهمان به زمین خواری با تصرف دو قطعه زمین به میزان 4473 مترمربع خارج از بافت روستايي به صورت غیر قانونی اقدام به ساخت و ساز های غیر مجاز در آن کردند.

سردار میرزایی، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار از اراضی ملی 60 میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعلام شد.

 


کشف سموم کشاورزی احتکاری در ساری

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف انبار احتکار 9372 لیتری سموم کشاورزی به ارزش 13 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر احتکار نهاده هاي کشاورزی واقع در یک شرکت بازرگاني، کشاورزي در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس و شناسایی انبار مذکور ماموران پلیس امنیت اقتصادي استان به همراه کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزي استان به محل مذکور اعزام و در بازرسی از انبار موصوف بیش از 9 هزار و 372 لیتر انواع سموم کشاورزي را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان کالای احتکاری بیش از 13 میلیارد و 369 میلیون ریال برآورد شده که در اين راستا پرونده اوليه تشکيل و موضوع تحت رسيدگي است.

 

دستبند پلیس بر دستان سارقان به عنف در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری3 سارق به عنف و کشف 5 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف، موضوع در دستور کار عوامل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با شناسایی سارقان به عنف و هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اعتراف متهمان به سرقت خبر داد و افزود: در همین خصوص 2 سارق سیم برق نیز شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت اقرار کردند.

سرهنگ شالیکار، اظهار کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

 

ترافیک سنگین در محورهای شمالی / تاکید پلیس راه مازندران بر پرهیز از سفر

رئیس پلیس راه استان مازندران از ترافیک سنگین وپرحجم در محورهای مواصلاتی " هراز و کندوان" خبر داد .

سرهنگ علیرضا قدمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت : در حال حاضر ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی استان به ویژه در محور هراز و کندوان پرحجم و سنگین بوده و در محور سوادکوه با توجه به چهار بانده بودن محور ترافیک پرحجم و روان است .

وی تصریح کرد: در محورهای ساحلی نیز ترافیک پرحجم و روان است و در محور ;ساری به قائم شهر; نیز با افزایش تردد مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به عدم اعمال محدودیت های ترافیکی تا اطلاع ثانوی در محورهای مواصلاتی استان، افزود: محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی کماکان در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد و از ورود خودروهایی با پلاک استان های قرمز و نارنجی به ویژه استان ها; خوزستان و کهکیلویه و بریر احمد; به استان جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ قدمی از ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای استان مازندران از ساعت 21 تا 3 بامداد خبر داد و افزود: با توجه به افزایش تردد ها شاهد افزایش تصادفات در محورها نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران، علت تامه تصادفات در چند روز اخیر را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و افزود: سبقت غیر مجاز، تجاوز از سمت راست ، سبقت و سرعت غیرمجاز از جمله علل حوادث رانندگی است .

وی با تاکید بر پرهیز از سفر در ایام کرونایی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تحلفات حادثه ساز تاکید کرد.

 

کشف 6 تن مرغ زنده خارج از شبکه در آمـل

جانشین انتظامی شهرستان آمل از کشف 6280کیلوگرم مرغ خارج از شبکه خبر داد.

. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسین هدایتی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبني بر اينکه تعدادي از افراد سود جو در جهت بر هم زدن بازار قيمت مرغ اقدام به حمل وفروش مرغ از ساير شهرستان ها وانتقال آن به تهران از مسير محور هراز مي کنند. موضوع دردستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق و طرح تنظيم بازار با هماهنگي قضائي ماموران پليس آگاهي اين فرماندهی با همکاری نماينده جهاد کشاورزي و دامپزشکي، برای کنترل تردد در ميدان; هزار سنگر;مستقرکه به یک دستگاه خودرو اسکانیا حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل، افزود: با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن 6280 کيلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه کشف شد.

سرهنگ هدایتی اظهار داشت: مرغ های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

توقیف خودرو حامل 5 کیلو هروئین و شیشه در آمل

جانشین انتظامـي شهرستـان آمل از کشف بیش از 5 کیلوگرم مواد مخـدر هروئین و شیشـه با توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ ;حسین هدایتی;در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، طرح کنترلی در سطح شهر به اجراء در آوردند.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم عملیاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از سوی افرادی با یک دستگاه خودرو پژو 405 در سطح شهر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل، افزود: با شناسایی متهمان و خودروی آنان ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، 2 کیلو و 700 گرم هروئین و 3 کیلوگرم شیشه را از زیرصندلی عقب خودرو که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: متهمان که این میزان موادمخدر را از مرزهای شرقی کشور وارد این شهر کردند ، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ هدایتی با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، اذعان داشت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

 

کشف 10 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 10 تن چوب آلات جنگلی در منطقه جنگلی کیاسر شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، بیان داشت : در راستای اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق منابع ملي، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي در پي کسب خبری مبني بر اينکه افرادي با قطع درختان و فروش چوب آلات جنگلي در منطقه کياسر فعاليت گسترده دارند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و تقویت گشت های انتظامی ماموران به يک دستگاه کاميون حامل چوب آلات جنگلي که در مسیر بلوار کشاورز در حال تردد بود، مظنون شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، افزود: ماموران با متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 10 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق به ارزش ريالي 200 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به توقیف خودرو از تحویل چوب های قاچاق به اداره منابع طبيعي شهرستان ساری خبر داد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و مراتب به مرجع قضائی اعلام شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار