کد خبر: ۹۵۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 21 March 2021

 مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به نیاز بازار به توزیع گوشت گرم، کشتارگاه در خدمت همشهریان خواهد بوده و از رپز دوشنبه اقدام به توزیع گوشت خواهد کرد.

 

کریم قدرتی با اشاره به اولین روزهای سال نو و نیاز بازار به ارائه گوشت گرم، گفت: در بخش امنیت غذایی و بهداشتی مردم با هیچ کس معامله نمی‌کنیم و با قدرت و ظرفیت‌های والایی که در این مجموعه وجود دارد، اجازه نخواهیم داد تا ذره‌ای از اطمینان مصرف کنندگان و شهروندان به کشتارگاه تبریز کاسته شود.

 

وی افزود: کشتارگاه صنعتی تبریز تا روز دوشنبه به صورت شیفتی برای ارائه خدمات کشتار در خدمت قصابان و شهرندان عزیز خواهد بود. 

 

وی تصریح کرد: این کشتارگاه از روز دوشنبه دوم فروردین با تمام ظرفیت کشتار، مانند روزهای عادی به فعالیت ادامه می‌دهد. 

 

قدرتی اظهار کرد: فروشگاه شماره دو کشتارگاه تبریز به آدرس فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران از روز دوشنبه مشغول خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود. 

 

وی ادامه داد: از روز دوشنبه قیمت هر کیلو گوشت گوساله نر به قیمت ۱۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوسفند نر به قیمت ۱۲۰ هزار تومان در فروشگاه شماره دو توزیع می‌شود. 

 

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به ذبح دام در منزل تحت عنوان قربانی یا نذورات داشته باشند، می‌توانند با سازمان تماس بگیرند و با حداقل قیمت یعنی ۲۷ هزار تومان برای گوسفند و ۱۵۷ هزار تومان برای ذبح گوساله، ذبحی شرعی و بهداشتی را در خانه داشته باشند، البته سازمان آماده است تا ذبح را مطابق نظر احسان کننده انجام داده و در محل کشتارگاه بسته بندی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار