اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در اول فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ 21 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در اول فروردین ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در اول فروردین بشرح زیر است:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای حکم قضائی تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز بدلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش 50 میلیارد ریال در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساري مبني بر اينکه فردی در اراضي کشاورزي خود واقع در منطقه فرح آباد اقدام به تغيير کاربري غیر قانونی زمین و ساخت غيرمجاز یک واحد ويلا به متراژ 200متر مربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مراتب پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی و قضائی حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از سوی دادگاه تجديد نظر استان صادر شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به صدور حکم مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری و پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و حکم صادره با حضور مسئولان قضائی و نمایندگان جهاد کشاورزي و عوامل انتظامي اجرایی شد .

سردار میرزایی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی،از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات و جرایم با همکاری دستگاه قضائی و دستگاه های متولی خبر داد .

کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری جاعلان و کلاهبرداران حرفه ای با 30 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره جعل و کلاهبرداری و فروش مال غیر در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری 4 متهم به جعل مبایعه نامه و اسناد زمین و کلاهبرداری با فروش مال غیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با شناسایی متهمان و مخفیگاه این افراد، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سردار میرزایی خاطر نشان کرد : متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به 30 میلیارد ریال کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک زمین و فروش مال غیر در سطح شهرستان بابل اقرار کردند.

کشف 205 کیلو حشیش در مازندران / انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 205 کیلوگرم حشیش با توقیف 4 دستگاه خودرو و انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان بابل و آمل خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند های تهیه و توزیع موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو، قصد ورود موادمخدر به داخل استان مازندران را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی،تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، متهمان به قاچاق موادمخدر که در قالب یک باند با 4 خودرو قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشته اند، شناسایی شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی طی 2 مرحله عملیات، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بابل و آمل، 4 خودرو که در حال تردد در سطح این شهرستان ها بوده اند، توقیف و در بازرسی از آنان بیش از 205 کیلو حشیش کشف شد .

سردار میرزایی از دستگیری 4 متهم از اعضای این باند تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران؛ اعمال محدودیت های کرونایی در تعطیلات نوروز 1400

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی استان از اعمال محددیت های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز 1400 در سطح استان خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تبریک حلول سال نو به همشهریان و هموطنان با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از اعمال محدودیت های کرونایی توسط پلیس در ایام تعطیلات نوروز 1400 در سطح استان خبر داد .

وی تصریح کرد: برابر تدابیر و تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهاي داراي پلاک غير بومي به شهرها و مناطق نارنجي و قرمز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: خروج خودرو با پلاک غير بومي از مناطق قرمز و نارنجي ممن

وع بوده و تردد شبانه از ساعت 2100 تا 3 بامداد در کل مناطق ( قرمز، نارنجي، زرد و آبي ) ممنوع است.

سردار میرزایی، اضافه کرد: تغيير احتمالي در خصوص لغو تردد شبانه در مناطق زرد و آبي از طريق قرارگاه عملياتي اطلاع رساني خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری در ایام نوروز به ان دسته از مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، یادآور شد: با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی، محیطی امن و سفری ایمن و خاطره انگیز را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند.

سردار میرزایی با اشاره به ممنوعيت برپايي چادر در بوستان ها، پارک ها و مراکز تفريحي در همه شهرها با رنگ قرمز، نارنجي ، زرد و آبي، افزود: اقامت در کمپ هاي جنگلي همه شهرها با رنگ هاي قرمز، نارنجي، زرد و آبي نیز ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ممانعت تردد خودروها و سرنشينان آنها که داراي تست مثبت کرونایی هستند از سوی پلیس برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: مسافرت این افراد در ايام قرنطينه که داراي تست مثبت کرونایی هستند، ممنوع بوده و براي آنان جريمه تعيين خواهد شد.

سردار میرزایی خطاب به مسئولان اجرايي در شهرستان های استان مازندران نیز تاکید کرد: از اسکان افراد در اماکن غيرمجاز که توسط قرارگاه عملياتي تعيين مي شود، خودداري کنند.

 

کشف 22 کیلو تریاک از منزلی روستایی در بابل

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 22 کیلو تریاک از منزلی در یکی از روستاهای بخش گتاب و توقیف خودرو و دستگیری 2 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی برتهیه وتوزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق به شناسایی عامل تهیه و توزیع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان به تهیه وتوزیع موادمخدر، افزود: یکی از این متهمان اهل یکی از استان های جنوب شرق کشور بوده که با خودروی شخصی اقدام به ورود موادمخدر به این شهرستان کرده است .

سرهنگ شالیکار، اظهار کرد: با شناسایی متهم و همدست وی در یکی از روستاهای بخش گتاب، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان بیش از 22 کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی از توقیف خودرو پژو 405 متهمان که در امر حمل و جابجایی موادمخدر از آن استفاده می کردند، خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

2کشته و 3 مصدوم در شهرستان چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از وقوع سانحه رانندگی و مرگ 2 سرنشین خودرو سمند در محور مرزن آباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت در محور"مرزن آباد" شهرستان "چالوس"، ماموران انتظامی و پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، به علت برخورد شدید خودرو سواری لگسوز با خودرو سواری سمند در لحظات اولیه تحویل سال نو، راننده و سرنشین جوان خودرو سمند از اعضای یک خانواده در دم جان باختند .

سرهنگ خسروی بااشاره به مصدومیت 3 نفر دیگر در این سانحه رانندگی ، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت وقوع حادثه، تجاوز از سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ و نقض ماده 121 آئین نامه راهور از سوی راننده خودروی لگسوز اعلام شد .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ضمن هشدار به مسافران اعلام داشت: از شتابزدگی و عجله در رانندگی جداً پرهیز کنند و قبل از شروع سفر و رانندگی استراحت کامل داشته تا نوروز را به کام خود ودیگران تلخ نکنند.

کشف تریاک از کیف دستی عامل افیونی در نوشهر

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از کشف 2کیلو و500گرم تریاک و دستگیری متهم به موادمخدر خبر داد.

سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به داخل شهرستان نوشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در محور ورودی شهرستان، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصريح کرد: در بازرسي از کیف همراه متهم 2کیلو و500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل ساک دستی جاساز ش

ده بود، کشف شد.

سرهنگ عبدی از دستگیری متهم در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف 30 فقره سرقت در شهرستان محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 30 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محمود آباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد پس از اقدامات اطلاعاتی 2 سارق سابقه دار غیربومی را در این رابطه شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمان دستگیر شده به 30 فقره سرقت در بازجویی های به عمل آمده خبر داد و تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل سارقان مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی لوکس کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت سارق منزل در شهرستان بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق منزل و کشف 5 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق سابقه دار که در سطح حوزه استحفاظی اقدام به سرقت می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به شهروندان ، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار