کد خبر: ۹۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 21 March 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه پلیس مازندران ، سردار مرتضی میرزایی افزود : در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو، قصد ورود موادمخدر به داخل استان مازندران را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی،تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، متهمان به قاچاق موادمخدر که در قالب یک باند با چهار دستگاه خودرو قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشتند، شناسایی شدند .

وی ادامه داد : با هماهنگی قضائی طی ۲ مرحله عملیات، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بابل و آمل،  چهار خودرو که در حال تردد در سطح این شهرستان ها بودند ، توقیف و در بازرسی از آنان بیش از ۲۰۵ کیلو حشیش کشف شد .

سردار میرزایی از دستگیری چهار متهم از اعضای این باند تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

کشف ۲۲ کیلو تریاک از منزلی  روستایی در بابل 

همچنین بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۲۲ کیلو تریاک از منزلی در یکی از روستاهای بخش گتاب و توقیف خودرو و دستگیری ۲ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد . 

سرهنگ شالیکار گفت : در پی کسب خبری مبنی برتهیه وتوزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق به شناسایی عامل تهیه و توزیع موادمخدر شدند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان به تهیه وتوزیع موادمخدر ، گفت : یکی از این متهمان اهل یکی از استان های جنوب شرق کشور بوده که با خودروی شخصی اقدام به ورود موادمخدر به این شهرستان کرده است .

سرهنگ شالیکار افزود : با شناسایی متهم و همدست وی در یکی از روستاهای بخش گتاب، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان بیش از ۲۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متهمان که در امر حمل و جابه جایی موادمخدر از آن استفاده می کردند، خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار