کد خبر: ۹۵۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 19 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، 

با عرض سلام وتبریک در پیش بودن سال نو؛

بدینوسیله اخبار و اطلاعات مهمه انتظامی استان مازندران در روز جمعه ۲۹ اسفندماه به شرح ذیل برای بهره برداری به حضور تقدیم میگردد.

متن خبر :

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای حکم قضائی تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز بدلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش 50 میلیارد ریال در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساري مبني بر اينکه فردی در اراضي کشاورزي خود واقع در منطقه فرح آباد اقدام به تغيير کاربري غیر قانونی زمین و ساخت غيرمجاز یک واحد ويلا به متراژ 200متر مربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مراتب پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی و قضائی حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از سوی دادگاه تجديد نظر استان صادر شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به صدور حکم مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری و پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و حکم صادره با حضور مسئولان قضائی و نمایندگان جهاد کشاورزي و عوامل انتظامي اجرایی شد .

سردار میرزایی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی،از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات و جرایم با همکاری دستگاه قضائی و دستگاه های متولی خبر داد .

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران استان مازندران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: وضعیت جوی در اغلب محورهای ابری و سطح جاده ها خشک است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، بیان داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به حلول سال نو شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان از جنوب به شمال در کلیه محورها هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در کلیه محورها پرحجم و روان بوده و وضعیت جوی نیز ابری و سطح جاده ها خشک است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با توجه به افزایش دما و ذوب برف در محورهای کوهستانی و احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه و سیلابی بودن جاده ها وجود دارد لذا به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی همچنین با توصیه به پرهیز از سفر به استان مازندران به دلیل شرابط کرونایی اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 -21824420-21824426 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

کشف 2تن چوب آلات جنگلي قاچاق در نكا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف خودرو وانت نیسان با 2 تن و500 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : در پي کسب خبری از اداره منابع طبیعی مبني بر تردد خودرو وانت نیسان حامل چوب قاچاق در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود : ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگي قضائي، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 2 تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ عزیزی، تصريح کرد : راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسایي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

چوپ های قاچاق در شهرستان میاندورود به مقصدنرسید

جانشین انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 3 تن چوب قاچاق با توقیف وانت نیسان خبرداد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ وحید محمدی با اعلام این خبر، بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی داربکلا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود، اظهار کرد: در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف 5000 هزار نخ سیگار قاچاق در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف سیگارهای قاچاق و مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی عوامل تهیه وتوزیع کالای قاچاق، ماموران انتظامی موفق به کشف 5000 نخ سیگار قاچاق به همراه 3000 عدد مواد محترقه غیرمجاز به ارزش 60 میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با هشدار به قاچاقچیان کالا به شهروندان توصیه کرد: برای مقابله با قاچاق کالا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار