رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که فعالیت مرکز تعویض پلاک خودرو قزلحصار کرج در سال آینده از هفتم فروردین ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 18 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: متقاضیان می توانند از روز شنبه هفتم فروردین ماه سال آینده از طریق  اینترنت در ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند .

همچنین  افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو  می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای  چند روز بعد اقدام نمایند.

وی یادآورشد : برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت درنظرگرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد.

شرق  تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی گفت: روزانه به طور متوسط بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ مورد تعویض پلاک در مرکز قزلحصار انجام می شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مرکز تعویض پلاک قزلحصار، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از  ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار