مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز طرح نوروزی این جمعیت با استقرار ۲۰ پایگاه در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 18 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد باقر خلفی اظهار داشت که دراین پایگاه ها امدادگران از حوزه های  معاونت امداد و نجات و جوانان به مسافران خدمات رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: این پایگاه ها در محور کرج -چالوس، شهرستان طالقان، آزاد راه کرج - قزوین ، اشتهارد ، فردیس ، کوهستان و مراکز شعب فعال هستند.
خلفی افزود: برای ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو بیماران، داروخانه هلال احمر البرز نیز در تعطیلات نوروزی ازساعت هشت صبح الی ۱۸ فعال است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهم ترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام نوروز است.

وی یادآورشد که طبق مصوبه ستاد ملی پیشگیری ازویروس کرونا که غربالگری مسافران هوایی به عهده جمعیت هلال احمر است این استان نیز آمادگی لازم برای غربالگری مسافران ورودی را دارد.
خلفی  خاطرنشان کرد: تمام اهداف جمعیت هلال احمر استان البرز درطول ایام نوروز کاهش آمار فوتی و مصدوم ناشی ازتصادف و افزایش آمادگی وتوان امداد ونجات برای خدمات مطلوب وسریع امدادو نجات و پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی است.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم هلال احمر استان البرز برای ایام نوروز تلاش برای بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی بالقوه و بالفعل در پایگاه ها و پست های امداد ونجات جاده ای و کوهستانی به منظور ارائه خدمات است.
خلفی  افزود: با توجه به اینکه نیم درصد ازجاده های کشور در این استان واقع شده و تردد۱۴ استان کشور از البرز صورت می گیرد به همین دلیل برقراری امنیت و همچنین ظرفیت بالای نیروهای خدمات رسان و امدادی امری ضروری است.
وی یادآورشد: طرح نوروزی هلال احمر استان البرز تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار