دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از کاندیداها گفت: تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 14 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، محمد صدار ادیبان  در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل تعزیرات و معاون دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  محور کمربندی گچساران تا قبل از ایام نوروز زیر بار ترافیکی خواهد فت.
وی با اشاره به تلاش‌های فرماندار  و سرکشی ار روستاها و بررسی مشکلات آنها اظهار کرد: از بدو ورود آقای اتابک  به شهرستان به عنوان فرماندار به تمامی روستاها سرکشی  و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پیشنهاد من به مدیران این است که به روستاها سفر کنید و از نزدیک مشکلات روستاها را ارزیابی کنید.
 ادیبان  با بیان اینکه از زمان سرکشی فرماندار به روستاها و بررسی مشکلات آنها خوشبختانه مراجعه به دادگستری برای رفع مشکلات کاهش یافته است.، عنوان کرد:متاسفانه در گذشته  مراجعات از روستاها به شهر زیاد بوده است.
 وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از  کاندیداها  گفت:  تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای  یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
 ادیبان ادامه داد: برخی از کاندیداها خارج از شهرستان جلساتی را برگزار کرده که خارج از حوزه کاری ما بوده است.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران  ابراز کرد: اولین پرونده بعد از آخرین جلسه‌ای که با آنها برگزار شده و تذکراتی داده شد برای این افراد تشکیل شده است.
وی در ادامه به مراجعه شهروندان گچسارانی برای خرید کالاهای ضروری خانوار  به شهر بهبهان اشاره  و ابراز کرد: تا زمانی که بازار ما وابسته به بهبهان است این تردد قطع نخواهد شد.
 ادیبان عنوان کرد: قیمت میوه در گچساران  به نسبت شهر بهبهان بسیار متفاوت است و بسیاری از شهروندان خرید خود را در بهبهان انجام می دهند.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: برای کنترل ترددها  باید وضعیت بازار را رصد کنیم و نگذاریم که شهروندان برای خرید میوه و شیرینی شب عید به استان‌های همجوار سفر کنند.
 ادیبان  در ادامه به اجرای طرح محدودیت تردد در ساعات شبانه از روز را اشاره کرد و افزود:  برخی از صاحبان خودروهای که اقدام به مخدوش نمودن  پلاک خودرو می کنند و  برخی از اشخاص اقدام به رنگ کردن  پلاک و یا برداشتن پلاک می کنند  این عمل برای آنها جرم محسوب می‌شود که تا کنون قریب بر چهل پرونده کیفری تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار