رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: توزیع پرتقال و سیب ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ از فردا /۲۵ اسفند/ در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 14 March 2021

 

یداله صادقی روز یکشنبه درباره قیمت میوه‌ها اعلام کرد: هر یک کیلوگرم پرتقال تامسون با نرخ ۱۱ هزار و۲۰۰ تومان و سیب‌قرمز هشت هزار و ٩٠٠ تومان در ۲۶۰ نقطه تهران شامل میادین میوه و تره بار شهرداری، عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی انجام شده چهار هزار تُن پرتقال و سیب در سردخانه نگهداری و آماده توزیع است و کمبودی دراین خصوص وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول با توجه به تفاهم نامه صورت گرفته با اتحادیه باغداران دماوند، عرضه سیب توسط این اتحادیه در سطح شهر تهران نیز درتنظیم بازار این کالا تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در بازار میوه و صیفی تهران در هفته گذشته، قیمت هر کیلو پرتقال تامسون ۱۲ هزار تا ۱۸ هزار تومان، پرتقال شهسوار ۱۳ هزار و ۵۰۰تومان، پرتقال جنوب ۳۸ هزارتومان، سیب زرد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا ۱۶هزار تومان و سیب قرمز ۱۴هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

اخیرا گرانی میوه در آستانه شب عید انتقاداتی به همراه داشته که وزارت صنعت، معدن و تجارت وعده داده با عرضه میوه دولتی این قیمت‌ها کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار