طرح حذف دفترچه از ابتدای اسفند ماه امسال سبب سرگردانی بیمه‌شدگان و نارضایتی بیماران شده است.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 13 March 2021

سردرگمی مردم در خصوص حذف دفترچه های بیمه کاغذی بدون جایگزین مناسب!!

به گزارش «تابناک البرز» طرح نسخه نویسی الکترونیک و خداحافظی با دفترچه‌های کاغذی طرح بزرگی است که سازمان تأمین اجتماعی نسبت به آن از اول اسفند ماه اقدام کرده و در مراکز درمانی و داروخانه‌ها سبب سرگردانی بیمه‌شدگان و نارضایتی بیماران شده است.

اجرای طرح توقف صدور دفترچه درمانی یک طرح کلان است و این را باید گفت که هیچ طرحی در سطح کلان خالی از مشکل نیست.

سیاحی، معاون ستاد پزشکی تامین اجتماعی البرز در این باره به خبرنگار ما گفت: از اول اسفند ماه تا ۱۶ اسفند ماه بیش از ۸۵ هزار نسخه الکترونیکی صادر شده که در مقایسه بامدت مشابه در ماه قبل رشد حدود ۶ هزار نسخه را نشان می‌دهد.

معاون ستاد پزشکی تامین اجتماعی البرز افزود: طرح حذف دفترچه‌های کاغذی گام مهمی در رابطه با کاهش میزان مصرف کاغذ و دست به دست شدن دفترچه‌های بیمه با توجه با شیوع ویروس کروناست و بیماران می‌توانند تنها با ارائه کارت ملی، شنا سنامه‌های جدید خود از تمامی خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

سیاحی گفت: بنابر اعلام مسئولان داروخانه‌ها با وجود پیگیری انجام‌شده از طرف آن ها، بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی ساز و کار اجرای طرح را فراهم نکرده است.

او افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۲۰ تامین اجتماعی و همچنین از طریق واحد رسیدگی به شکایت مدیریت درمان البرز با شماره ۳۲۷۴۳۲۰۳ نسبت به هرگونه شکایت اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار