باتوجه به انباشت مشکلات فراوان در مسیر های موصلاتی شهرستان دهلران میطلبد استاندار استان به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان دهلران به عنوان رئیس شورای ترافیک به موضوع ورود کنند و از خسارات جبران ناپذیر در شهرستان دهلران جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 13 March 2021

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: هنوز چشم ها به در دوخته شده است تا شاید آنچه که شنیده و یا اتفاق افتاده تنها یک خواب ورویا باشد .

هنوز مادر چشم انتظار فرزند جوان خوش سیمای خود است، هنوز فرزندان منتظر پدر هستند که از درب حیاط وارد خانه شوند تا آنها را در آغوش بگیرد ؛هنوز همسران منتظر شوهر خود هستند تا به استقبال آنها بروند، ولی همه اینها یک رویا بیش نیست چرا که جاده های موصلاتی مرگ بار دهلران جان آنها را ستانده است !!

مادر بعد از فوت پسر جوانش پیرتر و شکسته تر شده است ، فرزندان بعد از فوت پدر همچنان بیقرار هستند، همسران هم زانوی غم در بغل گرفته اند و از پشت پنجره خاطرات را مرور می کنند و در کنج خانه کِز کرده است ! اینها تنها بخشی از ناله و فغان مادران، فرزندانی و همسرانی است که هیچ وقت مسئولان صدای آنها را نشنیده اند و توجهی هم نکرده اند و تنها وعده ها دادند و رفتند !!

بسیاری از مردم شهرم به خاطر آنچه که عدم تحقق وعده های مسئولان در خصوص توسعه راه ها بود هر از چندگاهی تابوت همشریان خود را به خاطر تصادفات جاده ای به خانه ابدی بدرقه می کنند ! همین چند هفته قبل بود که چندین خانواده به خاطر تصادف عزیزان خود داغدار شدند و سکوتی سنگین بر شهر سایه افکند و آسمان هم بغض کرد !

اما آیا مسئولان مرتبط به وجدان های درونی خود رجوع کرده اند که آنها هم مقصر هستند ؟ که سالها بر صندلی مدیریت تکیه دادند ولی تلاش نکردند تا وعده هایشان تحقق پیدا کند ! به راستی باید چندین نفر قربانی سوء مدیریت آنها شوند تا این آقایان به وعده های و وظیفه ذاتی خود عمل کنند!

آقایان مسئول ! زمان به سرعت می گذرد و عمر مدیریت شما هم دیر یا زود با لابی یا بی لابی به پایان خواهد رسید پس چه خوب است در عرصه مدیریت که چند صباحی هستید به وظایف ذاتی خود عمل کنید و مردم ،شهر پر از گل و بلبل از شما نمی خواهند آنچه که می خواهند حداقل های حقوق شهروندی خود است !

سالهاست در مصوبات جلسه شورای ترافیک دهلران بحث اصلاح هندسی میدان های مرگ بار ورودی شهر دهلران از سمت مهران و اندیمشک جاده کمربندی مطرح می شود ولی گویا مطرح کردن اصلاح این میدان ها برای گذراندن عمر مدیریت مدیران است !

متاسفانه ضعف مدیریت در اداره امورات راهداری شهرستان دهلران و عدم تحقق اصلاح میدان ها غیر اصولی باعث خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به مردم می شود و مدیران ذره ای هم احساس مسئولیت نمی کنند !و وعده سرخرمن زیر گذر یا روگذر می دهند که شوخی و حربه برای ادامه مدیریت آنها بیش نیست .

ضعف مدیریت و عدم توجه مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای به مشکلات مسیر های مواصلاتی دهلران باعث نارضایتی مردم شده است به طوری که بسیاری از آنها بر این باور هستند باید چند خانواده دیگر درنقاط حادثه خیز نزدیک کارخانه گچ، سنگر نادر و بیشه زادر داغدار شوند تا شاید مسئولان به وظیفه ذاتی خود عمل کنند !

به راستی رواست هر شب هر روز شهروندان در میدان های مرگ بار ورودی شهر دهلران از سمت مهران و اندیمشک دچارصانحه شوند و کسی هم پاسخگو نباشد ؟ آیا در اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان ایلام کارشناسی برای اصلاح هندسی میدان های غیر استاندارد ورودی و خروجی دهلران علی رغم مصوبات پرتکرار چندین ساله شواری ترافیک پیدا نمی شود تا یک بار برای همیشه این مصوبه را اجرایی کند تا مردم در این شرایط سخت اقتصادی کمتر دچار خسارت مالی و حتی جانی شوند !

چرا راهداری و حمل نقل جاده ای در همه شهر های استان از حداقل امکانات موجود خود اقدام به عملیات شانه سازی در مسیر های موصلاتی می کنند ولی در شهرستان دهلران خبری از اصلاح و شانه سازی مسیر ها نیست و مسیر ها به حال خود رها شده اند !

باتوجه به انباشت مشکلات فراوان در مسیر های موصلاتی شهرستان دهلران میطلبد استاندار استان به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان دهلران به عنوان رئیس شورای ترافیک به موضوع ورود کنند و از خسارات جبران ناپذیر در شهرستان دهلران جلوگیری کنند./م

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار