رییس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بدره؛
رییس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بدره گفت: با توجه به اینکه شهرستان بدره با دارا بودن طبیعت بکر و روستا‌های متنوع ازنظر آب‌وهوا و طبیعت‌گردی، ظرفیت بالایی برای حضور گردشگران دارد، بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان و روستا‌های اطراف با ظرفیت ۵۰ درصد آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی هستند.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ فردین کاظم زاده اظهار داشت:رونق مجدد صنعت گردشگری در دوران کرونا و پسا کرونا نیازمند برنامه‌ریزی و ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی برای فعالان این عرصه و گردشگران و مسافران است.

وی افزود:اقامتگاه‌های بوم‌گردی زیرساخت‌های حداقلی برای اقامت گردشگران در روستاها، مناطق عشایری و کمتر شناخته شده است که نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد.

کاظم زاده بیان داشت:با توجه به اینکه شهرستان بدره با دارا بودن طبیعت بکر و روستا‌های متنوع ازنظر آب‌وهوا و طبیعت‌گردی، ظرفیت بالایی برای حضور گردشگران دارد، بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان و روستا‌های اطراف با ظرفیت ۵۰ درصد آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی هستند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار