فرمانده انتظامی استان از کشف 204 هزار و 900 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز از 2 خودرو پراید در آزادراه "کرج-قزوین" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 10 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار "عباسعلی محمدیان" اظهار داشت: در اجرای طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران کلانتری های 16شهرجدید و 12 گلسار ساوجبلاغ در حين گشت زني در آزادراه "کرج-قزوین" به 2 دستگاه خودرو پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که خودروها حامل تعداد زیادی مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق بوده که با هماهنگی مقام قضائی آنها را توقیف و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان "البرز" اظهار داشت: در بازرسي های تکمیلی از خودروهای توقیف شده، 204 هزار و 900 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه، تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده ها، متهمان به همراه مواد محترقه مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار "محمدیان" در پایان ضمن هشدار به عاملان فروش مواد محترقه مبنی بر برخورد قاطع و جدی پلیس با متخلفان، از والدین خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال جهت پیشگیری از عواقب استفاده از مواد محترقه بر رفتار و عملکرد فرزندانشان نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار