مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه ۱۴۰۰ دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده گفت: واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده و تا زمان واکیسنه کردن همه افراد واجد شرایط در سایر مراکز اقامتی ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 10 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» اسدالله حیدری با اشاره به اینکه حدود یکسال از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد گفت: در استان البرز ۵۴ مرکز نگهداری وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز سالمندان، ۱۳ مرکز معلولین ذهنی، یک مرکز جسمی-حرکتی ، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و دو مرکز خانه‌های کوچک ذهنی است.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه ۳۲۲۹ بیمار مقیم در مراکز بهزیستی است اضافه کرد: تعداد ۱۷۰۳ نفر نیز به عنوان پرسنل در این مراکز مشغول به فعالیت هستند و از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۲۲ مرکز توانبخشی بهزیستی به تعداد ۷۹۵ نفر درگیر ویروس کرونا شده‌اند که ۷۳۷ نفر از این افراد به بهبودی کامل رسیده اند که نسبت به میانگین کشوری بسیار آمار فوتی پایینی داشته‌ایم و این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و شرکای کاری ما در بخش دولتی و مراکز غیر دولتی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۰ دوز واکسن کرونا به بهزیستی اختصاص داده شده افزود: واکسیناسیون افراد مقیم در مراکز سالمندان شروع شده و تا زمان واکیسنه کردن همه افراد واجد شرایط در سایر  مراکز اقامتی ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است واکسیناسیون کرونا با اولویت مراکز سالمندان در مرکز کهریزک، زرمان و فرزانگان آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار