مدیرکل زندان‌های البرز گفت: بدون شک وجود زندان در داخل شهر مشکلات زیادی به همراه دارد به همین دلیل باید با تخصیص زمین و اعتبار مناسب زندان‌هایی در خارج از محدوده شهری و سکونتگاهی استان ساخته شود و زندان‌های فعلی به مرور تغییر مکان بدهند.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 09 March 2021

کرج در میان زندانها، زندانی است
به گزارش «تابناک البرز» اسماعیل جمیاری اظهار کرد: طبق روال هر سال خیرین و نیکوکاران به کمک ستاد دیه اقدام به آزادسازی تعدادی از زندانیانی می‌کنند که به واسطه  جرایم غیرعمد و یا بدهی مالی نعمت آزادی از آنها سلب شده است.

وی ادامه داد: بدون شک حضور این افراد در زندان علاوه بر اینکه باعث افزایش جمعیت زندان‌ها می‌شود، آسیب و تبعات اجتماعی زیادی در پی دارد.

وی توضیح داد: به همت خیرین البرزی در شش ماهه اول امسال حدود ۵۰۰ زندانی با بدهی مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و طی امروز و فردا نیز ۶۵ نفر دیگر آزاد می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تبعات وجود چند زندان در البرز گفت: بدون شک وجود زندان در داخل شهر مشکلات زیادی به همراه دارد به همین دلیل باید با تخصیص زمین و اعتبار مناسب زندان‌هایی در خارج از محدوده شهری و سکونتگاهی استان ساخته شود و زندان‌های فعلی به مرور تغییر مکان بدهند.

جمیاری تاکید کرد: با توجه به مسائل اقتصادی و فرایند تعیین و اختصاص زمین، ممکن است این اتفاق زمانبر شود ولی انتقال زندان‌های البرز به خارج از بافت شهری حتمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار