رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 09 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال آینده اظهار کرد: با تصویب شورای شهر کرج قرار است کرایه تاکسی‌ها در خطوط مختلف شهری ۳۰ درصد اضافه شود.

وی ادامه داد: برای اینکه مشکل پول  خرد هم برای مسافران و هم تاکسیداران حل شود بنا شده کرایه‌ها به سمت بالا و پایین رند شود. مثلاً کرایه‌ای که ۱۸۵۰ تومان است به ۲۰۰۰ تومان و کرایه‌ای که ۲۱۰۰ تومان است به ۲۰۰۰ تومان رند خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: البته به دنبال اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها هستیم که امیدوارم با حل برخی موانع، به زودی رد و بدل پول کاغذی بین راننده و مسافران حذف شود.

یساولی در ادامه با اشاره به کاهش نوبت انتظار مسافران اتوبوس اضافه کرد: در حال حاضر سرفاصله زمانی ناوگان اتوبوسرانی کرج بین ۲۰ تا ۲۲ دقیقه است و در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی افزود: به زودی ۱۴ اتوبوس نو با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان به خطوط اتوبوسرانی شهر اضافه می‌شود و امیدواریم با این افزایش شاهد کاهش سرفاصله زمانی در خطوط پرتردد باشیم.

این مسئول با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص شلوغ بودن اتوبوس‌ها گفت: در روزهای پایانی سال اغلب با افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی تعداد سفرها مواجه هستیم چون مردم برای خرید عید و لوازم مورد نیاز خود بیشتر از منزل خارج می‌شوند و همین باعث استفاده بیشتر آنها از وسایل حمل و نقل عمومی می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه به زودی طرح نوسازی تاکسی‌های پیکان فرسوده آغاز می‌شود، گفت: به رانندگان این تاکسی‌ها ۶۰ میلیون تومان وام با بهره چهار درصد در بازپرداخت شش سال تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار