معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از آغاز پویش نوروزی شاد در محدودیت‌های کرونایی از ۱۵ اسفند ماه و تداوم آن تا فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ 07 March 2021

مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان  با اشاره به فعالیت ۷۵ مجتمع دولتی و غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی جهت جمع آوری کمک‌های غیر نقدی گفت: از ۱۵ اسفند ماه جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در قالب پویش «نوروزی شاد در محدودیت‌های کرونایی» برای تهیه ملزومات مددجویان تحت پوشش این نهاد آغاز شده است و تا آخر فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

او با بیان اینکه مرکز اصلی جمع آوری مشارکت‌های مردمی در اهواز شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای است، افزود: در سایر شهرستان‌ها هم ادارات و مراکزدولتی، کمک‌های مردمی را با حفظ نکات بهداشتی جمع آوری می‌کنند.

کریمیان در ادامه اظهار داشت: این سازمان آماده دریافت البسه وپوشاک، لوازم ضروری منزل وخوراک ومواد غذایی برای توزیع درایام نوروز بین ایتام وخانواده‌های نیازمند تحت پوشش خود درسراسر استان است تا در آستانه سال نو موجب شادی دل مددجویان تحت پوشش شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: خیران، موسسه‌های خیریه و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ واریز کنند و همچنین شماره‌های ۰۹۳۸۰۶۱۳۸۷۹ و ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶ آماده پاسخگویی و راهنمایی خیران است.
این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از خیران و شرکای بهزیستی بیان داشت: با توجه به اینکه بهزیستی نهادی دولتی ومورد اعتماد مردم است از مردم، خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنیم که دراین روز‌های سخت ما را در ارائه خدمات بهتر به مددجویان تحت پوشش یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار