"بهمن افشار" تاکید کرد: احداث یک‌ باغ نارنج در زمینی به مساحت یک‌ هکتار با کاشت تعداد ۲۳۰ اصله نهال نارنج در مجتمع اداری عملیاتی چهارم خرداد واقع در ابتدای جاده محمد بن جعفر دزفول از دیگر برنامه های توسعه فضای سبز در شرکت بوده است.

وی با اشاره به ضرورت زیبا سازی تاسیسات آبیاری تحت پوشش برای توسعه صنعت گردشگری آبی اضافه کرد: در این مدت ۷۰ اصله درخت آکالیپتوس در پایین دست سد تنظیمی انحرافی کرخه غرس شد.

به گفته افشار در هفته منابع طبیعی امسال نیز ۲۰۰ اصله نهال نارنح و کنار در خیابان های لاله و سنبل در کوی سوم شعبان دزفول کاشته می شود.

وی توسعه فضای سبز را مهم دانست و گفت: شرکت بهره برداری شمال خوزستان در کنار وظیفه اصلی تامین آب کشاورزی و آشامیدنی به امور عام المنفعه از جمله درختکاری توجه ویژه دارد.

جنگل سوم شعبان دزفول با ۱۰۰ هکتار مساحت از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شمال خوزستان است.

سد تنظیمی دز و چشم انداز زیبای آن در منطقه «علی کله» دزفول، دریاچه سد تنظیمی دز، سد تنظیمی انحرافی کرخه از جاذبه های دیدنی شمال خوزستان است.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را در وسعتی قریب به ۱۸۰ هزار هکتار برعهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.