رئیس دادگستری اشتهارد از آزادسازی ۲۴ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 07 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی بستامی با اعلام اجرای عملیات آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: در ادامه برنامه مقابله‌ای با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، 24 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان آزاد شد.

وی افزود: 5 فقره از آراء قطعیت یافته به متراژ 6830 متر مربع در پلاکهای ثبتی 306 و 307 فرعی از 272 و 274 اصلی در مناطق پلنگ‌آباد، مرادآباد، مهدی‌آباد و فردآباد قلع و قمع و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شدند.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد بیان کرد: این اقدام مقابله‌ای در راستای اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری استان البرز و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و احکام قطعیت یافته انجام شد.

وی حجم اراضی آزادسازی شده را بیش از 24 هکتار بیان کرد و افزود: در این عملیات موارد متعددی از قطعه بندی، بنا و دیوارکشی غیرمجاز به ارزش حدودی پانصد میلیارد ریال قلع و قمع و اراضی به وضع سابق اعاده شد.

رئیس دادگستری اشتهارد با بیان اینکه این شهرستان حجم ویلاسازی و تغییر کاربری کمتری نسبت به برخی شهرستان‌های استان دارد متذکر شد: با نظارت و پیگیری به عمل آمده و دستورات به موقع و پیگیری مستمر دادستان شهرستان اشتهارد و همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان، عزم جدی برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز و صیانت و اعاده اراضی کشاورزی شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار