فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که شب گذشته در مقابل بیمارستان مدنی اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 07 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی و اعلام خبر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط سه نفر از اوباش در مقابل بیمارستان مدنی کرج، بلافاصله ماموران انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی با بیان این که این اوباش قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شده بودند، افزود: در ادامه ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که در این حادثه سه نفر از اوباش شناسنامه دار سطح استان به دلیل موضوعات شخصی در مقابل بیمارستان مدنی با یکدیگر درگیر شده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده اند.

سردار محمدیان اظهار کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه هر سه متهم را در منطقه حصارک شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیرانه هر سه اوباش را در کمتر ۲۴ ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز  با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه و انجام ادامه تحقیقات توسط ماموران خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم تنها مقوله‌ای است که پلیس هیچ تعارفی با افراد در آن ندارد و هرکس بخواهد این مهم را زیرپا بگذارد با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار