امام جمعه جم مطرح کرد
امام جمعه جم گفت: متاسفانه برخی در پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون تومان پول می‌گیرند ولی جوانان شهرستان ما با داشتن دکترا بیکارند.گنجی با اشاره به فرار مغزها از کشور گفت: چند روز پیش یک جوان با مدرک دکترا نزد من آمد و گفت شغلی ندارم و از کشور آلمان مرا دعوت به کار کرده‌اند که مجبورم به آلمان بروم.
کد خبر: ۹۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 14 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در نشست مجمع عمومی بسیج شهرستان جم با اشاره به ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) با تاکید بر اینکه باید ازدواج به موقع جوانان فرهنگ‌سازی شود اظهار داشت: بدون تردید بالا رفتن سن ازدواج عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

وی بر لزوم ترویج ازدواج سالم و کم‌خرج تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان و خانواده‌ها باید نسبت به ترویج ازدواج آسان اهتمام ورزند.

رئیس شورای طلاب و روحانیت بسیج شهرستان جم با بیان اینکه بسیج واژه مقدسی است و شامل همه اقشار می‌شود افزود: بسیجی پاسدار ارزش‌هاست و  آنجائی‌که بسیج حضور دارد،‌ دشمن ناکام می‌ماند.

گنجی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اکنون باید با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و ناکام کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب اصلح باید با معیارها و ارزش‌های انقلاب صورت پذیرد، بیان داشت: باید حواسمان باشد که انتخابمان بر اساس شعارهای عوام فریبانه نباشد.

امام جمعه جم در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تحصیلکرده افزود: امروز جوانان تحصیلکرده استان بوشهر بیکار هستند و این زیبنده استان نیست و مسئولان در کنار سایر امورات باید به طور جدی به مسئله بیکاری و اشتغال جوانان رسیدگی کنند.

گنجی با اشاره به فرار مغزها از کشور گفت: چند روز پیش یک جوان با مدرک دکترا نزد من آمد و گفت شغلی ندارم و از کشور آلمان مرا دعوت به کار کرده‌اند که مجبورم به آلمان بروم.

امام جمعه جم خواستار رفع مشکلات اشتغال جوانان شد و اظهار داشت: همه مسئولان استان باید برای بهبود وضعیت اشتغال در استان و رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اشتغال است و باید اقدامات مناسبی صورت بگیرد.

امام جمعه جم خواستار استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی شد و تاکید کرد: در استان جوانان تحصیلکرده زیادی وجود دارد و نباید در این زمینه شاهد کم‌کاری مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بومی باشیم.

رئیس شورای طلاب و روحانیت شهرستان جم با انتقاد از برخی مسئولان بیان داشت: متاسفانه برخی  در پارس جنوبی ماهیانه بالای 30 میلیون تومان پول می‌گیرند ولی جوانان شهرستان ما با داشتن دکترا بیکارند.

گنجی خواستار برخورد جدی با این افراد شد و در پایان بر حفظ همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان تاکید کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار