مدیرکل بنیاد هرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ضروری است، این عزیزان به گردن ملت و نظام حق بزرگی دارند.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱ 05 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عطا ناوکی در دیدار با خانواده‌های شهیدان «علی محمودی تختی» و «اسحق اسطحی»، از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد و گفت: شهدا جان خود را برای اهداف والا و مقصدی الهی فدا کردند و در واقع آنان در یک آزمون بزرگ سربلند شدند، آزمونی که نصیب هر انسانی نمی‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا مقام ارزشمند و شایسته‌ای نزد پروردگار دارند، افزود: قرآن کریم در خصوص جایگاه و اهمیت منزلت شهدا به روشنی سخن گفته است، ما به عنوان خادمان این قشر، قدر جانفشانی و ایثار آنان را بدانیم و در راستای خدمت به انسان هایی که دارای درجات رفیع و مقام شامخی هستند، از هیچ کاری دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در تمام شهرستان ها، عنوان کرد: از مزیت‌های این طرح دیدار با والدین شهدا و ایثارگرانی است که با توجه به مشکلات جسمی نمی توانند به بنیاد مراجعه کنند.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را متولی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از نزدیک با جامعه شاهد و ایثارگر دیدار داشته باشند و در حد توان دین خود را نسبت به آنان ادا کنند.

ناوکی رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و گفت: در این شرایط حساس، یکی از اصولی که هنگام دیدار با این عزیزان باید به آن توجه شود تا سلامت آنان به خطر نیفتد، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام/ز 604

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار