مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر ۹ هزارو ۲۷۶ مشترک گاز در روستا‌های کردستان وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 03 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کردستان، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۲۱ هزار و ۱۱۷ اشتراک جدید در کردستان به مجموع مشترکین این شرکت اضافه شده است.

اوبا بیان اینکه ۱۱ هزار و ۸۴۱ مورد مشترک در شهر‌ها و ۹ هزار و ۲۷۶ مورد در روستا‌ها اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه تعداد ۹۵۶ مشترک در شهر‌ها و ۸۷۶ مورد اشتراک جدید در سطح روستا‌ها صورت گرفته است.

فعله گری اضافه کرد: استان کردستان دارای ۵۶۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی است.

او با اشاره به اینکه مهمترین درخواست مردم در روستا‌های کوچک و بزرگ استان این است که گاز زودتر به روستا‌های سخت‌گذر و دورافتاده برسد، افزود: استان کردستان به دلیل وضعیت توپوگرافی و مسیر‌های پر شیب و دارای پیچ‌های خطرناک، کار گازرسانی را دوچندان سخت و طاقت‌فرسا می‌نماید.

فعله گری افزود: اگر وضعیت جغرافیایی و انجام عملیات گازرسانی در مسیر‌های پرفراز و نشیب را پشت سر بگذاریم، کوتاه بودن فصل کار نیز یکی از مشکلات پیش روی شرکت گاز استان کردستان در بخش اجرای پروژه‌هاست که به علت طولانی بودن فصل سرما معمولا فصل کار از اوایل خرداد شروع و تا پایان آبان ماه ادامه دارد و باعث می‌شود پیمانکاران اجرایی با بکارگیری نیرو‌های اجرایی در حجم زیاد با سرعت بیشتری عملیات گازرسانی را به پایان برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار