معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ما پایتخت نشینان یک عذرخواهی دائمی به مردم البرز بدهکار هستیم چراکه سرریز بسیاری از مشکلات تهران متوجه البرز است بر این اساس توجه ویژه‌ای برای حل مشکلات این استان خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 03 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سعید عمرانی  در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز البرز که در استانداری البرز برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های استاندار البرز در جهت مقابله با کالای قاچاق و ارز و همچنین همراهی با دستگاه قضا برای انجام ماموریت ها در این حوزه، گفت: بحث و تبادل نظر در خصوص موانع و مشکلات و اتخاذ راهکارهای اصولی برای حل آنها در قالب همین جلسات صورت می گیرد.

عمرانی گفت: در ابتدا تمرکز خود را برای مقابله با قاچاق سازمان یافته و کلان گذاشته ایم چراکه این امر بر روی تولید تاثیر به سزایی دارد.

وی افزود: در رابطه با قاچاق خرد همانند کولبری نیز علاوه بر مبارزه درصدد یافتن راهکارهای اساسی هستیم که جایگزین‌های مناسبی برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، پیدا و معرفی کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: استان البرز از استان‌های بسیار موفق کشور در راستای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز است و در این رابطه جزو سه استان اول کشور است.

وی افزود: البرز با بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی، بسیار فعال است و وفاق و همدلی و تعامل هر سه قوه در این استان مثال زدنی و بی نظیر است و به واقع تبلور اتحاد و انسجام را می تواند در البرز مشاهده کرد.

عمرانی گفت: امروز طی همین تعامل بین قوه مجریه و قضائیه در البرز توانستیم یک واحد تولیدی بزرگ که در باتلاقی از مشکلات غرق بود را نجات دهیم تا ۲۰۰ نیروی کار دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: ما پایتخت نشینان یک عذرخواهی دائمی به مردم البرز بدهکار هستیم چراکه سرریز بسیاری از مشکلات تهران متوجه البرز است بر این اساس توجه ویژه‌ای برای حل مشکلات این استان خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار