امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از عدم انتزاع کامل کرج از فردیس، گفت: افرادی که از شهرهای دیگر درحال تیم بندی انتخاباتی برای برای حضور در شورای فردیس هستند، بدانند که این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و نمی‌توانند رای مردم فردیس را بگیرند.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 27 February 2021

افرادی در شهرهای دیگر در حال تیم بندی انتخاباتی برای حضور در شورای فردیس هستند/ خواب آنها هرگز تعبیر نخواهد شد

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای اسلامی شهر و فعالیت‌های انتخاباتی در شهر، گفت: برخی افراد در شهرهای دیگر در حال تیم بندی انتخاباتی برای حضور در شورای فردیس هستند و به تصور بی حساب و کتاب بودن  انتخابات  دوره قبل فردیس، می خواهند رای مردم این شهر را بگیرند.

امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از چنین فعالیت‌هایی افزود: این در حالی است که از نحوه تیم بندی و شرایط آنها معلوم است، قصد دلسوزی و خدمت به مردم این شهر را ندارند. من به آنها هشدار می‌دهم که این خواب آنها قطعا تعبیر نخواهد شد.

 وی افزود: مردم فردیس به افراد انقلابی و دلسوز از اهالی شهر فردیس رأی می‌دهند و افراد انقلابی به مردم معرفی خواهند شد. کسی فکر نکند می‌تواند از جای دیگری بیاید و رأی مردم فردیس را بگیرد در حالیکه دلسوزی لازم برای این شهر و شهروندان را نخواهد داشت.

یک ششم امکانات شهرداری کرج از آن فردیس است

ایمانی یکی از اهداف مستقل کردن فردیس از کرج را استیفای حقوق مردم فردیس و انتزاع امکانات شهر فردیس از شهرداری کرج دانست و یادآور شد: متاسفانه به دلیل کم کاری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان استانی و شهرداری کرج، هنوز این امر به نتیجه نرسیده است. در صورتی که حداقل یک ششم از امکانات و تجهیزات شهرداری کرج در همه حوزه‌ها، برای فردیس است.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار