مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: گروه موسیقی الیکایی شهرستان گرمسار، بخشی از ظرفیت‌های موسیقی استان سمنان را در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 24 February 2021

طنین موسیقی اصیل ایل الیکایی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

 

به گزارش تابناک سمنان  مهدی جمال ششم اسفندماه 1399 با اعلام این خبر افزود: گروه موسیقی الیکایی با هنرنمایی و اجرای منحصر به فرد، بخشی از ظرفیت‌های هنری و آئینی استان را معرفی کردن.»

او با اشاره به حضور تشکل‌های حرفه ای گردشگری استان در این نمایشگاه گفت: تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان با استفاده از ابزارهای نوین از جمله گردشگری مجازی، کیوآرکد و .... به علاقمندان معرفی می‌شود.

جمال با اشاره به معرفی ظرفیت‌های متنوع استان سمنان در این نمایشگاه، گفت: کلیپ‌های دو زبانه، بروشور و تصاویر جاذبه‌ها، و ... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

او یکی از جذابیت های غرفه استان سمنان برای بازدید کنندگان را معرفی و نمایش گونه‌های نادر جانوری از جمله یوزپلنگ آسیایی و ... و کارگاه زنده تولید سفال عنوان کرد و افزود: صنایع‌دستی نفیس عشایر ایل سنگسر که دارنده مهراصالت ملی است نیز در غرفه استان به نمایش گذاشته شده است.

او با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از پنجم اسفند ماه آغاز به کار کرده است، افزود: علاقمندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا هشتم اسفندماه از غرفه استان سمنان در سالن شماره 35 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: استان سمنان به‌عنوان مقصدی تازه برای سفر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی شده است.

 جمال با اشاره به معرفی ظرفیت‌های متنوع استان سمنان در این نمایشگاه، گفت: کلیپ‌های دو زبانه، بروشور و تصاویر جاذبه‌ها، گردشگری مجازی استان و ... در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از پنجم اسفند ماه آغاز به کار کرده است، افزود: علاقمندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا هشتم اسفندماه از غرفه استان سمنان در سالن شماره 35 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

جمال اضافه کرد: استان سمنان در بخش‌های مختلف این نمایشگاه از جمله طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، هتل‌داری، آژانس‌های مسافرتی، دفاتر خدمات مسافرتی و کارگاه زنده صنایع‌دستی نیز حضوری مؤثر دارد.

او گفت: برگزاری این نمایشگاه در ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه، فراهم کردن زمینه ورود گردشگر به کشور، تبادل جدیدترین اطلاعات و دستاوردها در حوزه گردشگری، استفاده از روش‌های بهسازی و استانداردسازی هتل‌ها مؤثر است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به دو شکل حضوری و مجازی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار