رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف خودرو پیکان وانت حامل موادمحترقه خبر داد و گفت: ۸۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از این خودرو کشف شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 24 February 2021

 

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در این باره بیان داشت: ساعت ۱۲:۳۰ دوم اسفند ماه جاری خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه قاچاق توسط راننده یک دستگاه خودروی پیکان وانت در بازار دریافت شد.

وی عنوان کرد: با دریافت خبر، تحقیقات پلیسی آغاز و کارآگاهان به دست آوردند متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان وانت مواد محترقه قاچاق را به مخفیگاهش در کیانشهر انتقال می دهد و سپس آن را در سطح بازار توزیع می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه کاراگاهان در گشت زنی های هدفمند در محدوده کیانشهر خودروی متهم را شناسایی کردند، افزود: در بررسی از داخل خودرو ۸۱۰ هزار انواع مواد محترقه قاچاق کشف و متهم به همراه مواد محترقه کشف شده به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

این مقام انتظامی در انتها خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف بیش از ۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در عبدل آباد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۸۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه خبر داد و گفت: این محموله در انبار منزل مسکونی در عبدل آباد کشف شد.

سردار علی ذوالقدری با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی انواع مواد محترقه در منزلی مسکونی در "عبدل آباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ابتدا با انجام اقدامات پلیسی از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار این ساختمان تعداد ۸۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی انبار ساختمان پلمب و متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

ذوالقدری در پایان با اشاره به اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی هر کس موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شود، متحمل مجازات حبس از ۳ ماه تا یک سال خواهدبود، افزود: علاوه بر مجازات تعزیری مندرج در قانون اگر نگهداری، دپو کردن و استفاده از مواد محترقه موجب ورود خسارت بر سایر افراد شود، مقصر مسئول بوده و می بایست خسارت وارده بر افراد را جبران کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار