برزوکلانتری در جلسه هم اندیشی خواهران ایثارگر که در اداره کل امور ایثارگران شهرداری کرج تشکیل شد درخصوص ارائه راهکارهای چگونگی رفع مشکلات فرهنگی و استفاده از پتانسیل خواهران فداکار و ایثارگر کلانشهر کرج با حاضرین به بحث و گفت و گو پرداختند.
کد خبر: ۹۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 24 February 2021

نقش درخشان بانوان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش «تابناک البرز» در این جلسه مدیرکل ایثارگران شهرداری کرج ضمن تاکید به حضور بانوان ایثارگر پرتلاش و ولایی در عرصه های  فرهنگی و اجتماعی استان البرز به نقش بسیار درخشان بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره نمود و ‌خدمات خواهران در عرصه های مختلف انقلاب را بسیار ارزنده خواند.

این مسئول افزود: انشاالله در آینده نیز بانوان ایثارگر باید با تلاش چشمگیر مانند چهار دهه انقلاب اسلامی ملت ایران در گام دوم انقلاب، پیرو فرمایشات رهبر عزیز انقلاب همچنان پیشرو و تاثیر گذار در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشته باشند تا نسل جوان نیز از خدمات این شیر زنان همیشه در صحنه تاریخ ایران اسلامی همچنان بهره مند گردند.

کلانتری بانوان ایثارگر را سرمایه های معنوی کشور برای پیشبرد اهداف انقلاب معرفی نمود و افزود: در صحنه بودن شما خواهران بزرگوار و انتقال تجربه و جذب حداکثری خواهران باعث شکوفاتر شدن هرچه بهتر انقلاب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار